مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 12:202021-07-03سياسي

کتاب «نظریه نظام انقلابی» رونمایی می شود


مراسم رونمایی از اکتاب «نظریه نظام انقلابی» (نگاهی بر منظومه فکری رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم) به قلم حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه برگزار می شود.

- مراسم رونمایی از اکتاب نظریه نظام انقلابی (نگاهی بر منظومه فکری رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم) به قلم حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، ناصر امین زاده، مدیر فرهنگی هنری منطقه 7 و رییس فرهنگسرای اندیشه ضمن اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: بیانیه گام دوم انقلاب که در جشن 40 سالگی پیروزی نظام جمهوری اسلامی از سوی رهبر انقلاب خطاب به ملت ایران منتشر شد، چراغ راهی روشن و پرفروغ برای ادامه قدرتمند و باشکوه انقلاب اسلامی ذیل نظریه بسیار مهم نظام انقلابی است که رهبر فرزانه انقلاب بارها از آن یاد کرده اند.

او افزود: ایشان شاکله تمدنی انقلاب اسلامی را منشاء گرفته از نظریه نظام انقلابی می دانند و همواره تاکید دارند که انقلاب اسلامی با بهره گیری از این نظریه تمدنی مهم در مسیر ایجاد تمدن نوین اسلامی قدم برداشته و هیچ گاه به رکود و خموشی دچار نخواهد شد.

به عبارت دیگر، تحقق تمدن نوین اسلامی، شکل گیری جامعه اسلامی و خنثی کردن تمام دشمنی های معاندین پیوند خورده با نظریه نظام انقلابی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «نظریه نظام انقلابی» رونمایی می شود

کتاب «نظریه نظام انقلابی» رونمایی می شود