مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 13:002021-07-03اقتصادي

گرمسار در آستانه برپایی جشن سبز شدن


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: طرح های گازرسانی به روستاها، علاوه بر تامین کردن نیازها و دسترسی آسان مردم به امکانات، - ایسنا/سمنان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: طرح های گازرسانی به روستاها، علاوه بر تامین کردن نیازها و دسترسی آسان مردم به امکانات، زمینه ساز اشتغال روستاییان خواهد بود.

علیرضا شریفی نژاد، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان 12 تیر در حاشیه کلنگ زنی پروژه گاز رسانی به روستاهای جواد آباد، مندولک و امام زاده سرباز شهرستان گرمسار، گفت:بهره مندی مردم از گاز طبیعی در استان امروز در مرز 91 درصد قرار دارد و با میانگین کشوری فاصله بسیار مطلوبی دارد.

وی افزود: با اجرای طرح گازرسانی به 3 روستا و 22 واحد صنعتی و تولیدی در روستاهای جواد آباد، مندولک و امام زاده عبدالله شهرستان گرمسار، نرخ بهره مندی مردم از گاز طبیعی در نقاط شهری و روستایی در شهرستان گرمسار به 100 درصد خواهد رسید.

شریفی نژاد با بیان اینکه در سال گذشته 322 میلیون دلار از طریق صادرات ارز اوری برای کشور ایجاد شده است، اذعان داشت:با راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی که با اجرای پروژه های گازرسانی، پشت سر هم به مدار تولید بر میگردند،در افق 1404 تمام روستاهای حائز برخورداری به لحاظ شاخص ها، از نع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرمسار در آستانه برپایی جشن سبز شدن

گرمسار در آستانه برپایی جشن سبز شدن