مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 13:052021-07-03حوادث

موتورسواران زورگیر طی کمتر از 2 ساعت دستگیر شدند


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: با وقوع 5 فقره زورگیری از شهروندان توسط راکبان یک دستگاه موتورسیکلت تریل در شهرستان بیرجند، سارقان کمتر از 2 ساعت در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: با وقوع 5 فقره زورگیری از شهروندان توسط راکبان یک دستگاه موتورسیکلت تریل در شهرستان بیرجند، سارقان کمتر از 2 ساعت در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند.

سردار ناصر فرشید اظهار کرد: سحرگاه امروز با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر زورگیری از 5 شهروند که در حال پیاده روی در شهرستان بیرجند بودند؛ بلافاصله مأموران پلیس به محل اعلامی اعزام شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی بیان کرد: حضور مأموران پلیس در محل سرقت ها و گزارش آنان حاکی بود که 2 راکب یک دستگاه موتورسیکلت تریل با شناسایی شهروندان در نقاط خلوت و تاریک، در ساعات پایانی شب آنان را طعمه قرار داده و اموال آنان را با توسل به زور سرقت کرده اند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: مأموران با اعلام مشخصات افراد زورگیر به مرکز پیام، به گشت زنی در همان محدوده پرداختند و لحظاتی بعد افراد زورگیر را در سه راهی خیابان معلم بیرجند شناسایی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موتورسواران زورگیر طی کمتر از 2 ساعت دستگیر شدند

موتورسواران زورگیر طی کمتر از 2 ساعت دستگیر شدند