مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 14:002021-07-03سياسي

قطع آب و برق موجب نگرانی البرزی ها شده است


یکی از موضوعاتی که اکنون نگرانی و دغدغه مردم استان محسوب می شود قطع شدن آب و برق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزیزالله شهبازی بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز که با موضوع توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای سال 1400 در سطح استان و شهرستان های البرز، در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته البرز در سایه تعامل و انسجام توفیقات ارزنده ای را کسب کرد که بویژه در حوزه راه ها و ارتقا زیرساخت ها موجبات رضایت و خرسندی مردم فراهم شد.

وی ادامه داد: امسال نیز درصدد هستیم با مدیریت صحیح اعتبارات و تخصیص ها و جلب توجه ملی این روند را با برنامه و خرد جمعی تداوم بخشیم.

استاندار البرز با قدردانی از همراهی ها و پشتبانی های مسئولان قوای مقننه و قضاییه در این استان بیان کرد: سال گذشته با رایزنی ها، پیگیری ها و همکاری های صورت گرفته توانستیم حق آبه البرز را از محل سدهای مستقر در استان دو برابر کنیم.

وی افزود: البته در راستای ایجاد زیرساخت و بستر لازم جهت بهره برداری از این سهمیه نیز اقدام شد و عملیات اجرایی تصفیه خانه ای در استان آغاز شد که 60 درصد نیز پیشرفت داشته است.

شهبازی خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که اکنون نگرانی و دغدغه مردم استان محسوب می شود قطع شدن آب و برق است که برای این موضوع جل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع آب و برق موجب نگرانی البرزی ها شده است

قطع آب و برق موجب نگرانی البرزی ها شده است