مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 15:102021-07-03سياسي

شنا در سواحل دریای خزر مازندران ممنوع است


بیشترین نگرانی ها بابت سفرها و دورهمی است بنابراین اولویت ما، مکان هایی مانند سوپر مارکت ها، رستوران ها، نانوایی ها و مطب ها که بیشترین درگیری و اجتماع را دارند ، - است.

استاندار مازندران سرعت شیوع موج پنجم کرونا در استان را بالا توصیف کرد و برلزوم تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی و برخورد جدی با متخلفان کرونایی تاکیدکرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی استانداری مازندران احمد حسین زادگان در جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا افزود: خوشبختانه به اندازه کافی در این حوزه تجربه وجود دارد و دستور العمل و پروتکل های بهداشتی هم ابلاغ شده که می توان با همراهی مردم، اصناف و دستگاه های متولی و همه دست اندرکاران مقابله؛ نسبت به کنترل موج پنجم کرونا امیدوار بود.

‎ وی اظهار داشت: بیشترین نگرانی ها بابت سفرها و دورهمی است بنابراین اولویت ما، مکان هایی مانند سوپر مارکت ها، رستوران ها، نانوایی ها و مطب ها که بیشترین درگیری و اجتماع را دارند ، است.

وی با اشاره به این که کنترل نیروی انتظامی بر محدودیت سفرها طبق ابلاغیه ملی با جدیت دنبال شود، ادامه داد: جلسات ستاد شهرستانی و استانی کرونا در راستای اعمال الزامات یادشده؛ نیز باید جدی گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شنا در سواحل دریای خزر مازندران ممنوع است

شنا در سواحل دریای خزر مازندران ممنوع است