مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 15:352021-07-03سياسي

لزوم مبارزه جهانی با فرار آمریکا از مجازات


معاون امور بین الملل ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نقض فاحش حقوق بشر از سوی آمریکا، گفت: جنایات آمریکا علیه بشریت در عرصه حقوق بین الملل نباید با بی کیفرمانی مواجه شود و دولت آمریکا باید پاسخگوی جنایات خود باشد.

- معاون امور بین الملل ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نقض فاحش حقوق بشر از سوی آمریکا، گفت: جنایات آمریکا علیه بشریت در عرصه حقوق بین الملل نباید با بی کیفرمانی مواجه شود و دولت آمریکا باید پاسخگوی جنایات خود باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، سید مجید تفرشی عصر شنبه در سومین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری ، ضمن محکومیت سوءاستفاده ابزاری آمریکا از قدرت در ترور و تحریم ملت ها، اظهار کرد: در مورد ترور، دامنه حقوق بشر آمریکایی محدود به مرزهای ایران نیست و نمونه افغانستان مثالی زنده است؛ جنایاتی که موجب ورود دیوان بین المللی کیفری برای انجام تحقیقات مقدماتی شده است.

وی با اشاره به حکم دیوان لاهه در خصوص جرایم جنگی در افغانستان، یادآور شد: اسفندماه سال 1398 دیوان کیفری بین المللی در لاهه با صدور حکمی اعلام کرد که دادستانی این دیوان می تواند در مورد ادعاهای مربوط به جرایم جنگی در افغانستان از جمله کشتارهایی که احتمالاً توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مبارزه جهانی با فرار آمریکا از مجازات

لزوم مبارزه جهانی با فرار آمریکا از مجازات