مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 15:452021-07-03اقتصادي

رشد 77 درصدی اعتبارات کهگیلویه /پروژه های جهش تولید در اولویت تأمین اعتبار


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتبارات شهرستان کهگیلویه نسبت به سال گذشته 77 درصد رشد داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، علی شهابی فر امروز در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان از رشد 77 درصدی اعتبارات کهگیلویه نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: پروژه های نیمه تمام بالای 70درصد پیشرفت و پروژه های در  اولوویت تأمین اعتبار قرار دارند.

رییس سازمان مدیرت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: 762میلیارد تومان از منابع مختلف استانی، سه درصد نفت و گاز، متوازن، آب و راه روستایی و ویژه ورزش بین 9شهرستان استان توزیع شد.

وی ملاک توزیع اعتبارات را شاخص های در نظر گرفته شده دانست و گفت: جمعیت و وسعت اگرچه یکی از ملاک ها هستند اما شاخص اصلی نیست.

شهابی فر به رشد اعتبارات در لایحه بودجه 1400 اشاره کرد و افزود: با تلاش و رایزنی مجمع نمایندگان استان در مجلس اعتبارات ویژه ای برای استان لحاظ شده است.

این مسؤول گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در بین 31 استان کشور از جایگاه اعتباری 18 تا 19 برخوردار است و اعتبارات تملک دارایی 13 استان از استان ما کمتر است که نفت خیز بودن و توسعه نیافتگی از دلایل این مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 77 درصدی اعتبارات کهگیلویه /پروژه های جهش تولید در اولویت تأمین اعتبار

رشد 77 درصدی اعتبارات کهگیلویه /پروژه های جهش تولید در اولویت تأمین اعتبار