مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 16:252021-07-03اقتصادي

رفع تصرف 46 میلیاردی اراضی ملی در مهدی شهر


فرمانده انتظامی استان سمنان از رفع تصرف یک هزار و 552 متر از اراضی ملی به ارزش بیش از 46 میلیارد ریال در منطقه خوش آب و هوای شهرستان مهدی شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار عبدالله حسنی عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مبارزه و مقابله با پدیده زمین خواری و تصرف منابع و اراضی ملی از مأموریت های ویژه پلیس در کشور است که این مهم با برنامه های متعدد پیشگیرانه و کنترلی با جدیت بالا در استان سمنان پیگیری می شود.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان مهدی شهر نیز در همین راستا با تشکیل تیم مشترک با عوامل اداره مسکن و شهرسازی این شهرستان مشخص کردند، تعدادی از افراد سودجو و فرصت طلب اقدام به سندسازی، احداث بنا، تغییر کاربری و تصرف یک هزار و 552 متر از اراضی ملی در منطقه خوش آب و هوای این شهرستان کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به انجام اقدامات قانونی پلیس و صدور دستورات قضایی در این خصوص گفت: با هماهنگی های صورت گرفته و حضور مسؤولان و دست اندرکاران دستگاه های مرتبط اراضی شناسایی شده رفع تصرف و بناهای احداث شده نیز تخریب شد.

حسنی ارزش زمین های رفع تصرف شده را بر نظر کارشناسان امر بیش از 46 میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: چهار متخلف نیز در این راستا شناسایی و پس از تکمیل پرونده به مرجع قانونی معر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 46 میلیاردی اراضی ملی در مهدی شهر

رفع تصرف 46 میلیاردی اراضی ملی در مهدی شهر