مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 17:352021-07-03سياسي

سپاه آماده همکاری در تأمین آب روستاییان است


فرمانده سپاه خوزستان با بیان اینکه سپاه آماده همکاری در تأمین آب روستاییان است، گفت: برای مدیریت مخازن سد و تامین آب شرب، کشاورزی و حق آبه زیست محیطی باید برنامه ریزی صحیحی شود .

- سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان امروز در جمع مسئولین دشت آزادگان و شرکت آبفا خوزستان، اظهار کرد: در حوزه کشاورزی نیاز به آموزش و تامین منابع داریم متولیان امر در این زمینه کوتاهی می کنند.

وی با بیان اینکه برای مقابله با خشکسالی باید برنامه داشته باشیم، افزود: بخش عمده این کار به متولیان آب در استان برمی گردد که مدیریت سدها و رودخانه ها را بر عهده دارند.

  فرمانده سپاه خوزستان با بیان اینکه دشمنان تلاش می کنند این مشکلات را موجب ناامیدی مردم از نظام کنند، عنوان کرد: مردم دشت آزادگان مستحق خدمت هستند و همیشه وفادار انقلاب اسلامی بوده اند چنانکه مشارکت بسیار خوب مردم این منطقه در انتخابات موید این مساله است.

وی عنوان کرد: دو ماه کار مداوم برای مقابله با تنش آبی با 3 اولویت تامین آب شرب ، آب کشاورزی و حق آبه زیست محیطی نیاز است؛ آب اگر کم است باید مدیریت کنید تا به هر 3 موضوع رسیدگی شود.

شاهوارپور بیان کرد: روستاها فقط مشکل آب شرب ندارند باید برای آب احشام هم برنامه ریزی کرد اصلا بهانه حضور مردم در روستاها همین پرورش دام و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه آماده همکاری در تأمین آب روستاییان است

سپاه آماده همکاری در تأمین آب روستاییان است