مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 18:052021-07-03سياسي

سامانه معرفی مدیران نشانه مردمی بودن رییس جمهور منتخب است


دبیرکل جبهه حامیان ولایت کشور با اشاره به راه اندازی سامانه معرفی مدیران دولت، گفت: رییس جمهور منتخب با طراحی این سامانه بهترین وجه مردمی بودن را به نمایش گذاشت.

- ایسنا/فارس دبیرکل جبهه حامیان ولایت کشور با اشاره به راه اندازی سامانه معرفی مدیران دولت، گفت: رییس جمهور منتخب با طراحی این سامانه بهترین وجه مردمی بودن را به نمایش گذاشت.

حجت الاسلام قاسمعلی نوچمنی شامگاه شنبه 12 تیرماه در مراسم تجلیل از حماسه سازان 28 خرداد جبهه حامیان ولایت، اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص این دوره، حماسه ای آفریده شد که به مراتب برتر و قابل تبلیغ تر از انتخابات پیشین است.

او با اشاره به اینکه دشمنان خارجی با تبلیغات گسترده سعی بر عدم حضور مردم و یا کمرنگ نشان دادن انتخابات داشتند، افزود: مردم با آگاهی کامل و ارادتی که به نظام، انقلاب و رهبری داشتند پای صندوق های رای آمدند و رییس جمهور محبوب و منتخب خود را انتخاب کردند.

نوچمنی با بیان اینکه از رییس جمهور منتخب خواهان تحقق وعده های انتخاباتی به مردم هستیم، ادامه داد: بیشترین درخواست مردم این است که آیت الله رییسی مردمی بماند.

او گفت: امید است که وزرایی که روحیه جهادی، متخصص و متعهد به کار و ولایی هستند و نیتشان خدمت صادقانه به این مردم است، انتخاب شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه معرفی مدیران نشانه مردمی بودن رییس جمهور منتخب است

سامانه معرفی مدیران نشانه مردمی بودن رییس جمهور منتخب است