مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 19:202021-07-03سياسي

اعلام نظر روسیه در مورد ماجرای فیلم دوربین های نظارتی در تاسیسات هسته ای ایران


اولیانوف نماینده روسیه در وین تاکید کرد: مهم است که اطمینان حاصل شود دوربین ها در تاسیسات هسته ای به فعالیت خود ادامه دهند و فیلم های ثبت شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ نماینده روسیه در وین بر اهمیت تداوم فعالیت راستی آزمایی آژانس در ایران برای جلوگیری از بروز مشکلات در آینده تاکید کرد.

میخاییل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین در صفحه توییترش درباره اهمیت تداوم فعالیت های راستی آزمایی آژانس بین المللی انرژی اتمی در ایران نوشت: تفاهم نامه فنی میان آژانس و تهران هنوز به شکل رسمی تمدید نشده است.

با توجه به این وضعیت دشوار، مهم است که اطمینان حاصل شود دوربین ها در تاسیسات هسته ای به فعالیت خود ادامه دهند و فیلم های ثبت شده، حفظ شوند.

این امر به اجتناب از مشکلات در آینده کمک خواهد کرد.

اظهارات اولیانوف در پی این مطرح می شود که دولت ایران اسفندماه سال گذشته براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی دسترسی بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی به تاسیسات هسته ای را محدود و اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را متوقف کرد، ولی پس از آن تهران و آژانس اوایل اسفند پارسال به توافقی سه ماهه دست یافتند که بر پایه آن دوربین های نظارتی آژانس در تاسیسات هسته ای به مدت سه ماه فعالیت کند ولی دسترسی به اطلاعات آن تنها در صورتی ممکن شود که تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نظر روسیه در مورد ماجرای فیلم دوربین های نظارتی در تاسیسات هسته ای ایران

اعلام نظر روسیه در مورد ماجرای فیلم دوربین های نظارتی در تاسیسات هسته ای ایران