مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 19:452021-07-03بين الملل

میدل ایست آی: بن نایف و بن سلمان باید محاکمه شوند


یک سایت انگلیسی محمد بن سلمان، ولیعهد فعلی عربستان و محمد بن نایف، همتای برکنار شده او را در سرکوب مردم این کشور دو روی یک سکه دانست و تاکید کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، مضاوی الرشید، در مقاله ای که آن را سایت انگلیسی میدل ایست آی منتشر کرد، نوشت: بن سلمان شاهزاده مخلوع را به شیوه خاص خودش، اما به دلایل متفاوتی مجازات می کند.

الرشید افزود: زمانی که مافیا در میان نیرو های خود وارد نبرد های خاص خودش می شود، احتمال دارد جامعه ضعیف برخی انتقام های نادرست لحظه ای و عاطفی را بگیرد، اما هم محمد بن نایف و هم پسر عمویش که در حال حاضر قدرت را در عربستان به دست گرفته، باید در مورد جنایاتی که در حق هموطنان خود مرتکب شده اند، محاکمه شوند.

او تاکید کرد: روشن است که دستگاه های اطلاعاتی آمریکا به دنبال شیطانی هستند که او را می شناسند،، اما خواست بسیاری از مردم عربستان اجرای عدالت در حق فرزندان مفقودشان و نزدیکانی است که شکنجه شدند، هنوز در زندان به سر می برند و یا اعدام شده اند، بسیاری از اجساد این اعدامی ها هنوز به خانواده هایشان بازگردانده نشده تا آن ها را با احترام دفن کنند.

در ادامه این مقاله آمده است: سعد الجبری، معاون سابق بن نایف در حال حاضر به اتهام سرقت چند میلیارد دلاری در دوره ای که مسؤول خرید تکنولوژی های مبارزه با ترو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدل ایست آی: بن نایف و بن سلمان باید محاکمه شوند

میدل ایست آی: بن نایف و بن سلمان باید محاکمه شوند