مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 20:152021-07-03پزشكي

حکایت زندگی امیرعلی و گرهی که با دستان خیران باز می شود


همه چیز خوب بود امیرعلی هشت ساله با تمام شیرین بازی و بازیگوشی در دامان خانواده بزرگ شد اما از بهار امسال خانواده اش متوجه شدند که در راه رفتن دچار مشکل شده بعد از انجام آزمایش های دقیق تر پزشکان گفتند بیماری ژنتیکی آ ال دی مبتلا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، زیر پوست این شهر دردهاو رنج های بسیاری نهفته است اما برخی از این درد و رنج ها آنقدر بزرگ است که نه می شود با غمش کنار آمد و نه حتی به آن فکر کرد.

*قصه پرغصه زندگی امیرعلی داستان درد و رنج زندگی امیرعلی نیز از قصه های پراز درد و غصه است؛ غصه ای که نمی توان نه فریاد زد و نه گریست، این قصه پرغصه را مادر و پدر امیرعلی خوب می فهمند که در طول چهار ماه اخیر گریه هم دوای دردشان نیست.

همه چیز خوب بود امیرعلی هشت ساله با تمام شیرین بازی و بازیگوشی در دامان کار و تلاش زیاد پدر برای زندگی نمی توانست خاطرشان را مکدر کند اما از بهار امسال اتفاقی افتاد و سرنوشت بازی دیگری برای او داشت؛ بازی که نه تنها او را از کودکی و بازیگوشی دور کرد بلکه تمام آرزوهایی که پدر و مادرش  برای فرزندشان داشتند نقش بر آب کرد.

*بیماری از بهار امسال خودش را نشان داد مادر امیرعلی که متوجه تغییر حالات فرزندش شد ناگهان متوجه شد که امیرعلی که حتی لحظه ای دست از شیطنت و بازیگوشش برنمی داشت؛ در راه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکایت زندگی امیرعلی و گرهی که با دستان خیران باز می شود

حکایت زندگی امیرعلی و گرهی که با دستان خیران باز می شود