مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 02:152021-07-03سياسي

از تروریست شویی تا استفاده از ظرفیت نخبگان آمریکاستیز


سومین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری که به همت سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران تشکیل شد به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در این کنفرانس که در سالن همایش شهید مطهری پژوهشکده علامه طباطبایی برگزار شد، دبیر اجرایی این کنفرانس در سخنانی با تقدیر از مشارکت کنندگان برگزاری این همایش از جمله مرکز مدیریت حوزه های علمیه، سپاه امام علی بن ابی طالب (ع)، دادگستری و شهرداری قم بیان کرد: جای بسی افتخار بود که به ایران اعلام آمادگی می کنند که این امر بیانگر شکست مفتضحانه ای برای آن هاست.

سید مجید تفرشی در ادامه با ابراز تأسف از شکل گیری پدیده ای به نام تروریست شویی در سازمان ملل متحد افزود: ما امروزه شاهد این هستیم که تروریست ها به جای محاکمه، به عنوان گروه های بشردوستانه به دنیا معرفی می شوند.

و اما استاد دانشگاه رابعه بلخی افغانستان نیز در این کنفرانس، حقوق بشر آمریکایی را به معنای قتل های برنامه ریزی شده، توحّش و تلاش برای نابودی انسان ها خواند و اضافه کرد: آمریکا نه تنها در خارج از مرزهای خود، بلکه در داخل کشور خود نیز متهم به نقض حقوق بشر است.

اسماعیل دانش همچنین به جنایات آمریکا در سراسر جهان بویژه حمایت از رژیم صهیونیستی توجه داد و اذعان کرد: آموزش و پشتیبانی گروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تروریست شویی تا استفاده از ظرفیت نخبگان آمریکاستیز

از تروریست شویی تا استفاده از ظرفیت نخبگان آمریکاستیز