مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 02:302021-07-03اجتماعي

وزیر آموزش و پرورش: درصورت ایمنی جمعی، مدارس مهرماه بازگشایی می شود


در صورتی که ایمنی جمعی حاصل شود، مدارس مهرماه امسال بازگشایی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محسن حاجی میرزایی با بیان این مطب در برنامه نگاه یک شبکه اول سیما اظهار کرد: آموزش در دوران کرونا به همان کیفیت قبل نبود، اما اجازه ندادیم آموزش و پرورش دچار آسیب شود.

وی با بیان اینکه با توجه به نگرانی خانواده ها دوران مشکلی را پشت سر گذاشتیم، یادآور د: شرایط موجود برای ما و معلمان ناشناخته بود و در کنار همه نگرانی ها و مصائبی که داشت، توانمندی های زیادی ایجاد کرد.

آموزش در دوران کرونا به همان کیفیت قبل نبود، اما اجازه ندادیم که تشکیلات عظیم آموزشی دچار آسیب شود و بنای این ارتباطات را برقرار کردیم و کار را تداوم بخشیدیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تلاش برای حرکت به سمت آموزش مجازی در دوران پیش از کرونا و موفقیت های اندک حاصل شده در این بخش عنوان کرد: کرونا ما را به اجبار وارد این فضا کرد و معلمان ما با همت و تلاش، این آموزش ها را فراگرفته و توانمند شدند.

حاجی میرزایی درباره نگاه دانش آموزان به آموزش مجازی در دوران کرونا توضیح داد: دانش آموزان در این ایام آموختند که نقش موثرتری در روند آموزش داشته باشند؛ ضمن آنکه پیوند خانه و مدرسه را بیشتر کردیم و بسیاری از والدین دستیار معلم شدند تا امر آموزش دانش آموزان را بر عهده گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش و پرورش: درصورت ایمنی جمعی، مدارس مهرماه بازگشایی می شود

وزیر آموزش و پرورش: درصورت ایمنی جمعی، مدارس مهرماه بازگشایی می شود