مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 02:452021-07-03اجتماعي

در دوران کرونا اجازه ندادیم آموزش، تعطیل شود


در دوران کرونا اجازه ندادیم آموزش، تعطیل و این تشکیلات گسترده دچار آسیب شود و ارتباطات را برقرار و کار را گسترش دادیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، محسن حاجی میرزایی با حضور در برنامه نگاه یک شبکه یک سیما با اشاره به اینکه سال تحصیلی امسال به علت شیوع بیماری کرونا دشوار و متفاوت بود و مدارس تعطیل شد، افزود: اکنون وزارت آموزش و پرورش باید در فضای مجازی و به شکل دیگر، همه مأموریت ها و وظایف خود را انجام دهد.

او اضافه کرد: این کار هم برای معلمان و هم برای دانش آموزان و هم خانواده ها ناشناخته بود و این فضا، چیز های بسیاری را به ما آموخت و توانمندی های بسیاری را ایجاد کرد و نظام آموزشی را از یک آزمون بسیار مهم و تاثیرگذار، با موفقیت عبور داد.

حاجی میرزایی گفت: البته این به معنای آن نیست که آموزش در سال کرونا دقیقاً با همان کیفیت شرایط برگزاری حضوری کلاس ها، حاصل شده است، اما اجازه ندادیم آموزش تعطیل و این تشکیلات گسترده دچار آسیب شود و ارتباطات را برقرار و کار را گسترش دادیم.

وی افزود: سال ها بود که می خواستیم به سمت آموزش های الکترونیکی برویم، زیرا آینده، توسعه فعالیت های الکترونیکی و مبتنی بر فناوری های نوین است، اما توفیق زیادی کسب نشده بود و حادثه کرونا ما را وارد یک محیط جدید کرد و ترس از فناوری های نو و کار کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دوران کرونا اجازه ندادیم آموزش، تعطیل شود

در دوران کرونا اجازه ندادیم آموزش، تعطیل شود