مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 02:552021-07-03حوادث

انهدام باند کلاهبرداری رایانه ای با بیش از 500 شاکی


رییس پلیس فتای استان کردستان از شناسایی و دستگیری اعضای باند کلاهبرداری رایانه ای با بیش از 500 شاکی طی یک عملیات هوشمندانه پلیسی توسط مأموران پلیس فتا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سرهنگ مهدی دانش پور، اظهار کرد: با اعلام یکی از شهروندان به مأموران پلیس فتا و بیان اینکه با مراجعه به یکی از وب سایت های تبلیغاتی جهت خرید گوشی تلفن همراه، مورد کلاهبرداری رایانه ای قرارگرفته است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های مقدماتی مشخص شد فرد مورد نظر با مراجعه به یکی از وب سایت های تبلیغاتی مبلغ 40 میلیون ریال جهت خرید گوشی تلفن همراه از طریق درگاه پرداخت اینترنتی واریز کرده و در قبال آن گوشی به وی تحویل داده نشده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اقدامات تخصصی و بهره گیری از آخرین روش های خاص پلیسی در خصوص شناسایی و دستگیری عاملان این کلاهبرداری گفت: با تلاش بی وقفه و اقدامات تخصصی مأموران پلیس فتا سه نفر از اعضای باند کلاهبرداری در یکی از استان های مرکزی کشور شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات هماهنگ و هم زمان دستگیر شدند.

دانش پور تصریح کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد متهمان با راه اندازی 4 فروشگاه اینترنتی فروش گوشی تلفن همراه و تجهیزات جانبی اقدام به کلاهبرداری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند کلاهبرداری رایانه ای با بیش از 500 شاکی

انهدام باند کلاهبرداری رایانه ای با بیش از 500 شاکی