مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 03:252021-07-04سياسي

اعمال محدودیت های کرونایی در گیلانغرب/ ورود و خروج به شهرستان ممنوع است


معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گیلانغرب از اعمال محدودیت های کرونایی در گیلانغرب با توجه به وضعیت قرمز آن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حمیدرضا بابایی امروز در جمع اصحاب رسانه درخصوص وضعیت گیلانغرب که به عنوان اولین شهرستان کرمانشاه از 12 تیرماه وارد وضعیت قرمز شد، اظهار داشت: براساس گزارشات کارشناسان بهداشت همجواری شهرستان با استان ایلام و شروع پیک پنجم در کشور از دلایل به وجود آمدن این وضعیت قرمز حال حاضر برای گیلانغرب است.

وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی های شرایط قرمز کرونایی جلسه مدیریت کرونا تشکیل شد و تشدید محدودیت ها در پنج بخش فعالیت کارکنان بخش های تجاری، بازرگانی، خدماتی، آموزشی و بخش های فرهنگی و آموزشی و ترددها مجبور به اعمال آن شدیم.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گیلانغرب در خصوص اعمال محدودیت ها، تصریح کرد: مدارس، دانشگاه ها و آموزشگاه ها به طور کامل تعطیل و در حوزه فرهنگی- اجتماعی هم نماز جمعه و یومیه مساجد و مراسمات مذهبی تعطیل شدند.

وی از ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی به شهرستان خبر داد و گفت: فعالیت کارکنان و دستگاه های اجرایی به جزء نیروهای مسلح به یک سوم کاهش یافته و فعالیت تجاری، خدماتی و بازگانی مشاغل گروه 2 و سه به مدت دو هفته تعطیل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت های کرونایی در گیلانغرب/ ورود و خروج به شهرستان ممنوع است

اعمال محدودیت های کرونایی در گیلانغرب/ ورود و خروج به شهرستان ممنوع است