مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 03:352021-07-04سياسي

پزشکان خراسان رضوی در حرکتی جهادی به یاری مردم سیستان و بلوچستان می شتابند


مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت: به دنبال وضعیت بحرانی کرونا در سیستان و بلوچستان، پیگیر وضعیت این استان شدیم و دریافتیم که نیاز به پزشک وجود دارد و فراخوان اعزام پزشکان را انجام دادیم.

- محسن ذاکریان در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: به دنبال وضعیت بحرانی کرونا در سیستان و بلوچستان، پیگیر وضعیت این استان بوده و بر آن شدیم که اگر کمکی از دست مان برآید، انجام دهیم.

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی بیان کرد: طی رصدی که انجام دادیم متوجه شدیم در سیستان و بلوچستان در بخش نیروی انسانی نیاز به پزشک وجود دارد که اطلاع رسانی آن به تازگی انجام شده و اولین اعزام در این هفته خواهد بود و تا پایان وضعیت اضطراری کرونا ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: پزشکان در بازه های پنج روزه اعزام خواهند شد و البته آن دسته از پزشکان که متقاضی باشند تعداد روزهای بیشتری در خدمت شان خواهیم بود.

ذاکریان با اشاره به اینکه در سیستان و بلوچستان در خدمت شبکه بهداشت و درمان و حوزه سلامت آن استان با محوریت بسیج جامعه پزشکی هستیم، بیان کرد: ما در بخش های مختلفی از جمله اورژانس و بیمارستان و موارد مختلف دیگر ارائه خدمات خواهیم داشت.

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی در توضیح شرایط برای متقاضیان این طرح اشاره کرد: پزشکی عمومی، حداقل مدرکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکان خراسان رضوی در حرکتی جهادی به یاری مردم سیستان و بلوچستان می شتابند

پزشکان خراسان رضوی در حرکتی جهادی به یاری مردم سیستان و بلوچستان می شتابند