مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 03:552021-07-04اقتصادي

هزینه 120 میلیارد تومانی تبریز برای خرید رام قطار ساخت داخل


مدیرعامل سارمان قطار شهری تبریز و حومه از هزینه کردی بلغ بر 120 میلیارد تومان برای خرید رام قطار ساخت داخل از سوی دولت خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سارمان قطار شهری تبریز و حومه از هزینه کردی بلغ بر 120 میلیارد تومان برای خرید رام قطار ساخت داخل از سوی دولت خبر داد.

مصطفی مولوی فرد در آیین ورود نخستین رام قطار ساخت داخل به تبریز، گفت: برخی از افراد از مبالغ نجومی و حتی تا 750 میلیاردی برای یک رام قطار سخن می گویند اما ما امروز مفتخر هستیم که نخستین رام قطار با مبلغ 120 میلیارد تومان و با توان مهندس داخلی به تبریز رسیده است.

وی با اشاره به ویژگی های این رام، گفت: این رام قطار در قالب پنج واگن با ظرفیت جابجایی حدود 1200 نفر تحویل شهرداری تبریز شد.

وی با اشاره به تاثیر ورود واگن های جدید به سیستم حمل و نقل ریلی، اظهار کرد: ورود این واگن ها زمانی تاثیر گذار خواهد بود که ما بتوانیم در مسیر از این سیستم ها استفاده کنیم، مادامی که ما از ظرفیت رام قطارهای موجود تنها پنج رام را مورد استفاده قرار می دهیم بدون شک این موضوع تاثیری در کاهش زمان انتظار نخواهد داشت.

مولوی با اشاره به سهم 140 واگنی شهر تبریز از رام قطار ساخت داخل، افزود: با رایزنی های انجام گرفته در آینده نزدیک یک رام دیگر نیز وارد تبریز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 120 میلیارد تومانی تبریز برای خرید رام قطار ساخت داخل

هزینه 120 میلیارد تومانی تبریز برای خرید رام قطار ساخت داخل