مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 04:002021-07-04سياسي

94 درصد پرونده های قضایی استان به شیوه الکترونیکی ابلاغ می شود


رییس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: 94 درصد پرونده های قضایی استان به شکل الکترونیکی به مردم ابلاغ می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: 94 درصد پرونده های قضایی استان به شکل الکترونیکی به مردم ابلاغ می شود.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، شب گذشته 12 تیرماه در نشست گرامیداشت شهدای هفتم تیر، تقدیر از قضات نمونه و تجلیل از خانواده معظم شهدای دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به خدمات دادرسی الکترونیک در دادگستری استان افزود: زیرساخت استفاده از دادسرای الکترونیک از سال 93 در قانون آیین دادرسی پیش بینی شده و امروز به شدت در کشور توسعه پیدا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی خراسان جنوبی را یکی از استان های پیش رو در دادرسی الکترونیک دانست و اظهار کرد: در حال حاضر حدود 62 سامانه الکترونیکی در دادگستری استان داریم که از طریق این سامانه ها به مردم خدمت ‎رسانی می کنیم.

حمیدی ادامه داد: امروز مردم از طریق سامانه های خودکاربری بدون مراجعه به دادگستری استان، دادسراها و مجتمع های قضایی از خدمات این دستگاه استفاده می کنند.

وی گفت: یکی از مهم ترین سامانه های الکترونیک درخواست گواهی عدم سوء پیشینه در استان است که از طریق این سامانه مردم حداکثر ظرف چهار ساعت این گواهی را دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

94 درصد پرونده های قضایی استان به شیوه الکترونیکی ابلاغ می شود

94 درصد پرونده های قضایی استان به شیوه الکترونیکی ابلاغ می شود