مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 04:052021-07-04حوادث

کشف 7 دستگاه استخراج ارز دیجیتال درمهریز


فرمانده انتظامی شهرستان مهریز از کشف هفت دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال به ارزش هر کدام سه میلیارد در این شهرستان خبر داد و گفت: شهروندان می توانند در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ وحید احمدی در تشریح این خبر اظهار کرد: مأموران انتظامی پلیس آگاهی شهرستان مهریز با دریافت خبری مبنی بر استفاده غیرمجاز از دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال در یکی از کارگاه های حاشیه شهر موضوع را بررسی و محل اعلام شده را شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضایی از کارگاه بازرسی کردند که در نتیجه هفت دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و دو متهم در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهریز با بیان این که کارشناسان ارزش ریالی دستگاه های قاچاق شده را سه میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه علاوه بر توقیف دستگاه ها و وسایل جانبی آن، دو متهم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ احمدی تصریح کرد: دستگیری مجرمان و برخورد با هنجارشکنان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و از مردم عزیز درخواست داریم برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصا امنیت جامعه، در صورت اطلاع از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 7 دستگاه استخراج ارز دیجیتال درمهریز

کشف 7 دستگاه استخراج ارز دیجیتال درمهریز