مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 04:352021-07-04سياسي

تا پایان سال جامعه هدف البرز واکسینه می شوند


فرمانده قرارگاه عملیات مدیریت بیماری کرونا با اشاره به اینکه شرایط استان البرز خوب نیست و به سمت موج جدید در پیش هستیم، گفت: بنا بر تولیدات داخلی واکسن و برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال همه البرزی ها واکسینه خواهند شد.

- نورمحمد فردی، فرمانده قرارگاه عملیات مدیریت بیماری کرونا، امروز در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در البرز، گفت: در حال حاضر رنگ شهرستان های کرج، فردیس، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ نارنجی و اشتهارد و طالقان نیز زرد است.

فرمانده قرارگاه عملیات مدیریت بیماری کرونا ادامه داد: بر اساس محدودیت های اعلام شده برای رنگ های مختف، کارمندان ادارات و دستگاه های ضروری در شهرهای نارنجی با 70 درصد ظرفیت و در ادارات غیر ضرور باید با 50 درصد ظرفیت در محل کار حضور یابند.

وی افزود: در شهرهای زرد هم کارمندان ادارات ضروری باید با صد درصد ظرفیت و سایر ادارات نیز با 70 درصد ظرفیت در محل کار حضور پیدا کنند.

البرز به سمت موج پنجم خیز برداشته است این مقام مسؤول اضافه کرد: با توجه به اینکه استان های تهران و مازندران وضعیت قرمز دارند و طی چند روز گذشته تعداد بیماران بستری استان افزایش یافته باید گفت البرز در مرز تبدیل تغییر رنگ به قرمز قرار دارد و اگر مردم رعایت نکنند، ممکن است طی روزهای آینده شرایط غیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا پایان سال جامعه هدف البرز واکسینه می شوند

تا پایان سال جامعه هدف البرز واکسینه می شوند