مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 04:352021-07-04سياسي

چشمان بیدار مردم، ناظر بر عملکرد منتخبین شورای شهر شیراز


در شیراز همچون اغلب شهرهای کشور لیست جریان انقلابی موسوم به لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در انتخابات شورای شهر موفق به کسب 10 کرسی از 13 کرسی شده و سه کرسی دیگر نیز به افراد نزدیک به این جریان تعلق گرفت تا پس از شورای تقریبا یکدست اصلاح طلب در دوره پنجم برای شهر شیراز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، انتخابات 1400 با وجود تمامی مشکلات، سنگ اندازی های داخلی و خارجی و تبلیغات دشمنان به نحو مطلوبی برگزار شد و طبق پیام رهبری پیروز بزرگ انتخابات، ملت ایران بودند.

انتخاباتی که با اقبال مردم به جریان انقلابی همراه بود و با اختلاف زیاد آیت الله رییسی به عنوان رییس جمهور منتخب شناخته شده و همچنین منتخبین شوراهای اسلامی شهر از جمله شیراز مشخص شدند.

در شیراز همچون اغلب شهرهای کشور لیست جریان انقلابی موسوم به لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در انتخابات شورای شهر موفق به کسب 10 کرسی از 13 کرسی شده و سه کرسی دیگر نیز به افراد نزدیک به این جریان تعلق گرفت تا پس از شورای تقریبا یکدست اصلاح طلب در دوره پنجم برای شهر شیراز، شورای ششم کلانشهر شیراز در دست جریان انقلابی قرار گیرد.

حال که دیگر تکلیف انتخابات روشن شده و رییس جمهور منتخب در کنار منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا مشخص شده اند و همگی به نام انقلاب و جریان انقلابی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشمان بیدار مردم، ناظر بر عملکرد منتخبین شورای شهر شیراز

چشمان بیدار مردم، ناظر بر عملکرد منتخبین شورای شهر شیراز