مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 05:052021-07-04سياسي

شرایط برای ایجاد اتحادیه سراسری ناشران محیاست


نایب رییس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران گفت: تشکیل اتحادیه کشوری در حال حاضر توسط دولت میسر است و نباید منتظر ماند تا قوانین تغییر کند.

- ، برنامه رادیویی تقاطع فرهنگ در گفتگو با محمود آموزگار ناشر و نایب رییس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران با موضوع دغدغه تشکیل اتحادیه کشوری ناشران و کتابفروشان از سوی فعالان این صنف از آنتن رادیو گفتگو پخش شد.

آموزگار در ابتدای این برنامه با اشاره به موضوع آن، گفت: ما از رسیدن به چنین مقصودی فاصله داریم که این مهم به بدنه صنف نشر برمی گردد.

آمادگی لازم برای دستیابی به کاری جمعی نیاز به آموختن دارد و شناخت و فهم به میزان زیادی به این موضوع کمک می کند.

وی قم و تهران را دو شهرِ دارای اتحادیه استانی خواند و سایر شهرستان ها را دارای تعاونی های نشر دانست و افزود: در همین دو اتحادیه هم با محدودیت های جغرافیایی رو به رو هستیم.

اگر کسی خواستار تاسیس دفتر نشر از پل چمران به بالا باشد، با مشکلات جدی رو به رو است و نیازمند مراجعه به اتحادیه ای در شهرستان شمیرانات است.

نایب رییس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران در ادامه گفت: در دولت های یازدهم و دوازدهم همکاری صنف و دولت (ارشاد) به امیدواری هایی رسید و اقناع در دولت ایجاد شد که همیاری صنف، کمک های بسیاری به خود آن ها خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط برای ایجاد اتحادیه سراسری ناشران محیاست

شرایط برای ایجاد اتحادیه سراسری ناشران محیاست