مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 05:152021-07-04بين الملل

اقلیت زیاده خواه حزب دموکرات آمریکا مانع احیای برجام


یک اقلیت زیاده خواه درون حزب دموکرات از جمله باب منندز رییس کیمه روابط خارجی سنا آمریکا خواهان ادامه فشارها به ایران برای گرفتن امتیازات بیشتر هستند و به همین خاطر معتقدند آمریکا نباید بدون گرفتن امتیازات به برجام برگردد.

- یک اقلیت زیاده خواه درون حزب دموکرات از جمله باب منندز رییس کیمه روابط خارجی سنا آمریکا خواهان ادامه فشارها به ایران برای گرفتن امتیازات بیشتر هستند و به همین خاطر معتقدند آمریکا نباید بدون گرفتن امتیازات به برجام برگردد.

احیای برجام این روزها یکی از دستورکارهای مهم سیاست و دیپلماسی بین المللی است و طی بیش از 3 ماه گذشته 6 دور مذاکره بین ایران و اعضای گروه 1+4 و ایالات متحده آمریکا انجام شده است که تاکنون منجر به حصول نتیجه نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران وب سایت هیل ( وابسته به کنگره آمریکا) در یادداشتی به قلم برایان بومن یکی از مهم ترین دلایل روند کند پیشرفت مذاکرات احیای برجام را به یک اقلیت کوچک زیاده خواه درون حزب دموکرات مرتبط دانسته که می خواهند با نگه داشتن فشار اقتصادی تحریم روی ایران، از این کشور امتیازات بیشتری بگیرند و این گونه احیای برجام را قربانی سیاست بازی خود کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقلیت زیاده خواه حزب دموکرات آمریکا مانع احیای برجام

اقلیت زیاده خواه حزب دموکرات آمریکا مانع احیای برجام