مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 05:402021-07-04سياسي

دولت سیزدهم یک سرزمین سوخته را تحویل می گیرد


رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: در ایام پیش رو شرایط بسیار دشواری داریم زیرا دولت دوازدهم یک سرزمین سوخته را تحویل دولت بعدی می دهد.

- علیرضا نظری صبح یکشنبه در نشست فعالان سیاسی در خمین با اشاره به اهمیت رشد سعادتمندانه در تمامی حوزه های کشور، اظهار کرد: انتظاری که در شرایط جدید است با توجه به اینکه سه قوا با یکدیگر همسو و هم جهت هستند آن رشد و توسعه متوازن در داخل کشور آغاز شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه مجلس شورای اسلامی آمادگی لازم را جهت پیاده سازی نقشه راه کشور برای تحقق رشد متوازن و همه جانبه در کشور را دارد و امیدوارم شاکله دولت جدید به گونه ای شکل بگیرد این هدف را در داخل کشور پیاده کند.

رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی تصریح کرد: امروز انتخابات تمام شده است، امروز نباید ما در گذشته بمانیم بلکه امروز وقت آن است که دریابیم در شرایط موجود چه تکلیفی داریم؟ این انقلاب در مسیر راه خودش احتیاج به حضور تمام نیروهای ارزشی و دلسوز انقلاب دارد و باید ملاحظه کاری ها و رودربایستی ها کنار گذاشته شود.

نظری تاکید کرد: باید بدون هیچ رودربایستی هر جایی که خطایی شاهد هستیم، همانجا به میدان آمده با جلسات هم اندیشی، با جمع کردن آرا و نظارت وضع موجود را آسیب شناسی و ارائه راهکار دهیم و مهمتر از همه مطالبه گری داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم یک سرزمین سوخته را تحویل می گیرد

دولت سیزدهم یک سرزمین سوخته را تحویل می گیرد