مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 05:502021-07-04حوادث

ساخت مستند زندگی بابک خرمدین، بدون اجازه!/ توضیحات وکیل خانواده خرمدین


وکیل خانواده خرمدین به ساخت مستند زندگی بابک خرمدین اشاره کرد و گفت: فیلم سازی بدون اخذ مجوز از مقام قضایی و بدون برقراری کوچکترین ارتباطی با خانواده خرمدین، - ایلنا نوشت: وکیل خانواده خرمدین با بیان اینکه از آغاز وقوع این اتفاق هولناک تا به امروز خواهر و برادر بابک کاملا تنها بوده اند، گفت: هیچ خبری از نهادهای حمایت کننده یا امدادرسانی به ایشان نبود و در معرض آماج ادعاهای کذب، طنزپراکنی و فحاشی ها قرار داشتند که شرایط نامساعد ایشان را به مراتب وخیم تر می کرد.

مهدیه درویش وند در خصوص آخرین وضعیت پرونده قتل بابک خرمدین، اظهار کرد: سابقاً پرونده های جنجال برانگیز قضایی سوژه کسب شهرت و سوءاستفاده افراد جویای نام قرار گرفته بود اما پرونده قتل بابک خرمدین به جهت شخصیت مقتول و ابعاد خاص پرونده و گسترش اخبار مربوط به آن در فضای مجازی، دستاویز جدیدی برای سوءاستفاده جهت کسب شهرت شده است.

وکیل خانواده خرمدین افزود: از بدو انتشار این خبر، از نزدیک با خواهر و دورادور با برادر بابک خرمدین آشنا شدم و شاهد اوضاع روحی بسیار ناراحت کننده ایشان بودم.

در نظام های قضایی پویا به محض تحقق جرائمی با این وسعت، بررسی های همه جانبه حقوقی، روانشناسی و جامعه شناسی در دستور کار قرار می گیرد و حمایت های حقوقی، مدنی و روانشناختی از بزهکار و بزه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مستند زندگی بابک خرمدین، بدون اجازه!/ توضیحات وکیل خانواده خرمدین

ساخت مستند زندگی بابک خرمدین، بدون اجازه!/ توضیحات وکیل خانواده خرمدین