مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 06:252021-07-04اقتصادي

کاهش زمان انتظار در قطار شهری منوط به استفاده حداکثری از تمام رام های موجود


مدیر عامل سازمان قطار شهری با اشاره به ورود نخستین رام قطار ساخت داخل به تبریز گفت: کاهش زمان انتظار در قطار شهری منوط به استفاده حداکثری از تمام رام های موجود است.

- ، مصطفی مولوی فرد در آیین ورود نخستین رام قطار ساخت داخل به تبریز از هزینه کرد بالغ بر 120 میلیارد تومان برای خرید این قطار از سوی دولت خبر داد و گفت: برخی از افراد در مصاحبه های خود از مبالغ نجومی و حتی تا 750 میلیاردی برای یک رام قطار سخن می گویند اما ما امروز مفتخر هستیم که نخستین رام قطار با مبلغ 120 میلیارد وبا توان مهندس داخلی به تبریز رسیده است.

وی با اشاره به ویژگی های این رام گفت: این رام قطار در قالب 5 واگن با ظرفیت جابجایی حدود 1200 تحویل شهرداری تبریز شد.

مدیر عامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه با اشاره به تأثیر ورود واگن های جدید به سیستم حمل و نقل ریلی اظهار کرد: ورود این واگن ها زمانی تأثیر گذار خواهد بود که ما بتوانیم در مسیر از این سیستم ها استفاده کنیم، مادامی که ما از ظرفیت رام قطارهای موجود تنها 5 رام را مورد استفاده قرار می دهیم بدون شک این موضوع تأثیری در کاهش زمان انتظار نخواهد داشت.

وی با اشاره به سهم 140 واگنی شهر تبریز از رام قطار ساخت داخل افزود: با رایزنی های صورت گرفته در آینده نزدیک یک رام دیگر نیز وارد تبریز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش زمان انتظار در قطار شهری منوط به استفاده حداکثری از تمام رام های موجود

کاهش زمان انتظار در قطار شهری منوط به استفاده حداکثری از تمام رام های موجود