مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 06:302021-07-04سياسي

پروژه پیاده راه سلامت آماده اجراست


پروژه پیاده راه سلامت از ابتدای شهرک سید احمد خمینی تا مزار شهدای گمنام طراحی و برآورد قیمت شده و آماده اجراست، اما باتوجه به حاشیه های به وجود آماده مابین شورای شهر و شهرداری در حال حاضر بلاتکلیف مانده است.

- ایسنا/همدان شهردار اسدآباد گفت: پروژه پیاده راه سلامت از ابتدای شهرک سید احمد خمینی تا مزار شهدای گمنام طراحی و برآورد قیمت شده و آماده اجراست، اما باتوجه به حاشیه های به وجود آماده مابین شورای شهر و شهرداری در حال حاضر بلاتکلیف مانده است.

علیرضا فعله گری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه به دلیل منابع مالی اجازه تأمین مالی طرح را شورای اسلامی نداد و از اجرای طرح جلوگیری کرد به طوریکه این طرح هنوز اجرایی نشده است، تصریح کرد: این طرح شامل سه فاز از شهرک سید احمد تا پله های پیاده راه سلامت، محوطه پله های پیاده راه سلامت تا مزار شهدای گمنام و محوطه شهدای گمنام بوده که اجرای پله ها در سال گذشته و سالهای قبل انجام گرفته و محوطه شهدای گمنام نیز دیوارکشی آن اجرا و کف سازی طرح باقی مانده است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت های عمرانی خود از زمان تصدی شهرداری اسدآباد از 18 تیرماه سال 98 تاکنون، اظهارکرد: در سال گذشته افزون بر 221 میلیارد و 860 میلیون ریال اقدامات عمرانی توسط شهرداری شهر اسدآباد انجام شده که اعتبار مصوب این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه پیاده راه سلامت آماده اجراست

پروژه پیاده راه سلامت آماده اجراست