مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 06:302021-07-04اقتصادي

4 برابر شدن تعیین تکلیف کالاهای متروکه برای پشتیبانی از تولید


عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال تملیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: در سه ماه نخست سال جاری تعیین تکلیف کالاهای متروکه بیش از 317 درصد رشد کرده که این اقدام در جهت مانع زدایی و پشتیبانی از تولید و حفظ چرخه بنگاه های اقتصادی بوه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سید حسین میرمعینی عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال تملیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی عملکرد معاونت اموال منقول را طی سه ماه نخست سال جاری تشریح کرد.

*کالاهای متروکه و رسوبی در اولویت تعیین تکلیف میرمعینی با اشاره به وضعیت پرونده های مربوط به اموال منقول سازمان گفت: در سه ماهه نخست امسال بیش از 10 هزار پرونده ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 21 درصد افزایش دارد.

همچنین تعداد پرونده های تعیین تکلیف شده با رشد 52 درصدی به بیش از 11700 فقره رسیده است.

معاون بهره برداری و فروش اموال تملیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ادامه داد: طی دوره مذکور بیش از 8 هزار پرونده کالای قاچاق و همچنین 2 هزار پرونده کالای متروکه تعیین تکلیف شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هرکدام به ترتیب 30 و 317 درصد افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 برابر شدن تعیین تکلیف کالاهای متروکه برای پشتیبانی از تولید

4 برابر شدن تعیین تکلیف کالاهای متروکه برای پشتیبانی از تولید