مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 06:302021-07-04سياسي

مهلت ثبت نام در جشنواره رسانه های دیجیتال رو به پایان است


نماینده انجمن سواد رسانه ای در استان قزوین گفت: با توجه به اینکه آخرین مهلت ثبت نام در دوازدهمین دوره جشنواره رسانه های دیجیتال سه شنبه 15 تیر است از تمامی فعالان فضای مجازی و متخصصان حوزه سواد رسانه ای استان قزوین برای شرکت در دوازدهمین جشنواره ملی رسانه .

- ایسنا/قزوین نماینده انجمن سواد رسانه ای در استان قزوین گفت: با توجه به اینکه آخرین مهلت ثبت نام در دوازدهمین دوره جشنواره رسانه های دیجیتال سه شنبه 15 تیر است از تمامی فعالان فضای مجازی و متخصصان حوزه سواد رسانه ای استان قزوین برای شرکت در دوازدهمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال دعوت می شود.

آرزو یارکه سلخوری با اشاره به برگزاری دوازدهمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال، اظهار کرد: دوازدهمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال باهدف شناسایی و حمایت از برترین آثار و خدمات محتوایی رسانه های دیجیتال، تقویت جریان تولید محتوا متناسب با موضوعات موردنیاز کشور، حمایت از تولیدکنندگان محتوای دیجیتالی، ایجاد رقابت سالم میان فعالان و تقویت شبکه سازی برگزار می شود.

وی افزود: استان قزوین در حوزه سواد رسانه ای و فضای مجازی ظرفیت بالایی دارد، با توجه به این که جشنواره رسانه های دیجیتال به عنوان بزرگ ترین رویداد مجازی کشور محسوب می شود از کلیه فعالان فضای مجازی و متخصصان حوزه سواد ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام در جشنواره رسانه های دیجیتال رو به پایان است

مهلت ثبت نام در جشنواره رسانه های دیجیتال رو به پایان است