مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 06:402021-07-04اقتصادي

ضرورت بازگشایی فاز سه خط یک قطار شهری تبریز


معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با انتقاد از تصمیم اعضای شورای اسلامی شهر تبریز مبنی بر حذف ردیف بودجه خط سه قطار شهری تبریز بر ضرورت بازگشایی فاز سه خط یک مترو تاکید کرد.

- ، جواد رحمتی در آیین ورود نخستین رام قطار ساخت داخل به تبریز اظهار کرد: توسعه حمل و نقل ریلی تبریز یکی از مهمترین اهداف ما در طی سال های گذشته بوده به طوری که خط یک مترو تبریز رو به اتمام است، خط دو نیز با قدرت ادامه دارد و خط سه که انتظار داشتیم شروع می شد که با مشکلاتی روبرو بوده و پروژه تراموا نیز در دست مطالعه نهایی است.

وی ادامه داد: قطار شهری به عنوان پروژه مشترک شهرداری و دولت مطرح است و50 درصد اعتبارات این پروژه از طریق دولت تامین می شود باتوجه به اختصاص ردیف اعتباری در قانون بودجه انتظار می رفت جزو پروژه های سال 1400 تعریف می شد که متاسفانه در تصویب بودجه شهرداری تبریز این خط را حذف کردند.

وی خاطرنشان کرد: برای پیگیری این موضوع نامه ای به شهردار و شورای شهر نوشته شده است تا این مصوبه اصلاح شود و طی متممی ما بتوانیم با جذب اعتبارات دولتی این پروژه را آغاز کنیم.

رحمتی با تاکید بر ضرورت توجه ویژه اعضای جدید شورای اسلامی شهر تبریز به موضوع حمل و نقل ریلی ادامه داد: امیدواریم اعضای جدید شورای شهر این مهم را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بازگشایی فاز سه خط یک قطار شهری تبریز

ضرورت بازگشایی فاز سه خط یک قطار شهری تبریز