مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 06:402021-07-04سياسي

برخورد قضایی با دستگاه هایی که اموال عمومی را حیف و میل می کنند


معاون دادستان عمومی و انقلاب همدان گفت: با دستگاه هایی که بدون رعایت الزامات قانونی نسبت با تنظیم قرارداد، موجب حیف و میل اموال عمومی می شوند، - ایسنا/همدان معاون دادستان عمومی و انقلاب همدان گفت: با دستگاه هایی که بدون رعایت الزامات قانونی نسبت با تنظیم قرارداد، موجب حیف و میل اموال عمومی می شوند، برخورد قضایی خواهد شد.

سیدهادی مصطفوی اظهار کرد: یکی از راهکارهای مناسب در راستای پیشگیری از تضییع حقوق بیت المال نظارت دقیق و مستمر بر نحوه تنظیم قراردادهای دولتی است که توسط ادارات، سازمان ها، ارگان ها، مؤسسات، شرکت های دولتی و شهرداری ها منعقد می شود.

مصطفوی تصریح کرد: متأسفانه در سنوات گذشته به لحاظ عدم رعایت بدیهیات و الزامات ابتدایی در تنظیم قراردادها شاهد تضییع اموال عمومی و در نهایت تشکیل پرونده قضایی شده ایم از این رو نهادهای نظارتی باید کنترل و نظارت خویش را بر نحوه تنظیم قراردادهای دولتی تشدید کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از واحد اطلاع رسانی معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان، وی رعایت شیوه نامه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات (قراردادها) را یکی از موضوعات اساسی در تنظیم قراردادها دانست و تأکید کرد: با دستگاه هایی که بدون رعایت الزامات قانونی نسبت به تنظیم قرارداد اقدام و موجب حیف و میل اموال می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قضایی با دستگاه هایی که اموال عمومی را حیف و میل می کنند

برخورد قضایی با دستگاه هایی که اموال عمومی را حیف و میل می کنند