مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 06:452021-07-04اقتصادي

ویژگی صندوق های سرمایه گذاری کارگزاری مفید


یا اصطلاحاً سرمایه گذاری غیرمستقیم در بازار سرمایه یکی از روش های کم ریسک و توصیه شده از سوی کارشناسان و حرفه ای ها در بازار سرمایه برای مدیریت دارایی محسوب می شود.

سودآوری و امنیت این روش در برابر نوسانات شدید بورس نسبت به روش معاملات مستقیم در بازار سهام با بررسی عملکرد صندوق های سرمایه گذاری در سال های گذشته قابل اثبات است.

در سرمایه گذاری غیر مستقیم افراد به جای اینکه خودشان در بورس اقدام به خرید و فروش سهام کنند، که این کار نیاز به دانش، اطلاعات، تخصص و زمان کافی دارد، سرمایه خود را در اختیار صندوق ها قرار می دهند تا کارشناسان و متخصصان بازار سرمایه این دارایی را در بورس به جریان انداخته و نفع آن به صاحب سرمایه برسد.

صندوق سرمایه گذاری چیست؟ صندوق های سرمایه گذاری به عنوان روشی برای فعالیت غیر مستقیم و کم ریسک در بازار سرمایه با دریافت مجوزهای قانونی، تحت نظارت سازمان بورس فعالیت می کند.

مدیریت وجوه سرمایه گذاران هر صندوق توسط گروهی از معامله گران و تحلیل گران حرفه ای بازار سرمایه انجام می شود.

طبیعتا صندوق های سرمایه گذاری با وجود افراد متخصص و حجم بالای سرمایه تحت مدیریت در شرایطی که بازار سرمایه در روند صعودی قرار دارد، سود مناسب و زمانی که بازار در شرایط ریزش قرار می گیرد کمتر ضرر ناشی از افت شاخص بورس را متو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی صندوق های سرمایه گذاری کارگزاری مفید

ویژگی صندوق های سرمایه گذاری کارگزاری مفید