مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 06:502021-07-04اقتصادي

ارائه مهارت های حرفه آموزی به ناشنوایان در قم


با هماهنگی کانون ناشنوایان و با استفاده از ظرفیت مجتمع آموزشی توانیابان فاطمیه در زمینه حرفه آموزی و مهارت آموزی ناشنوایان گام برمی داریم.

- ، مهدی پهلوانی به اتفاق معاونان توانبخشی و توسعه پیشگیری بهزیستی با حضور در دفتر کانون ناشنوایان قم واقع در محل سازمان ملی جوانان، ضمن تقدیر از خدمات داوطلبانه و نوع دوستانه مسؤلان کانون، به شناسایی حدود چهار هزار نفر ناشنوا و کم شنوا در استان قم اشاره کرد.

مدیرکل بهزیستی استان قم با اشاره به خدمات بهزیستی در زمینه پیشگیری از معلولیت ناشنوایی با اجرای طرح غربالگری شنوایی بدو تولد نوزادان، گفت: خدمات کاشت حلزون برای ناشنوایان، حمایت و تأمین لوازم توانبخشی اعم از سمعک و باطری سمعک، خدمات حمایت از دانش آموزان و دانشجویان ناشنوا، ایجاد اشتغال و حرفه آموزی جوانان کم شنوا و ناشنوا را از دیگر خدمات این بخش دانست.

وی خاطرنشان کرد: بهزیستی آماده حمایت بیش از پیش از کانون ناشنوایان است و در نظر داریم با هماهنگی کانون و با استفاده از ظرفیت مجتمع آموزشی توانیابان فاطمیه در زمینه حرفه آموزی و مهارت آموزی ناشنوایان گام برادریم.

گفتنی است، مسؤلان کانون ناشنوایان هم با اشاره به مشکلات کانون اعم از نامناسب بودن دفتر کانون و مشکلات اعتباری و مالی به برخی مشکلات معیشتی ناشنوایان، مشکلات اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه مهارت های حرفه آموزی به ناشنوایان در قم

ارائه مهارت های حرفه آموزی به ناشنوایان در قم