مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 06:552021-07-04اجتماعي

احداث کانال انحرافی سولی دره سی در تبریز


کانال انحرافی سولی دره سی به طول 2/7 کیلومتر، آب های سطحی جاری شده از مسیل زرنق را جمع آوری و به کانال فرامنطقه ای خاوران هدایت خواهد نمود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار منطقه 9 تبریز گفت: کانال انحرافی سولی دره سی به طول 2/7 کیلومتر، آب های سطحی جاری شده از مسیل زرنق را جمع آوری و به کانال فرامنطقه ای خاوران هدایت خواهد نمود.

بهرام نسیانی شهردار با اعلام این خبر اظهار کرد: بخشی از این کانال طی چند ماه گذشته توسط مدیریت بحران معاونت خدمات شهری منطقه احداث شده و بخش دیگر آن نیز در دست اجرا است.

وی ادامه داد: با توجه به احتمال بروز سیلاب های فصلی در فصل بارش و با عنایت به تجارب سالهای اخیر، مطالعات میدانی و شناسایی نقاط سیلاب خیز از چندین ماه قبل در دستور کار مدیریت بحران معاونت خدمات شهری و اجرایی منطقه قرار گرفته و احداث کانال انحرافی جمع آوری آب های سطحی بمنظور جلوگیری از بروز سیلاب های احتمالی عملیاتی شده است.

نسیانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پروژه های اساسی و زیرساختی شهرک خاوران، توسعه، آبادانی و عمران این شهرک را در سال آتی رو به رشد و ملموس پیش بینی کرده و خاطر نشان کرد: با معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های شهرک خاوران و همچنین تأمین بخشی از زیرساخت های لازم و ضروری، در حال حاضر این شهرک کانون توجه سرمایه گذاران ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث کانال انحرافی سولی دره سی در تبریز

احداث کانال انحرافی سولی دره سی در تبریز