مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 07:052021-07-04اقتصادي

سازمان صمت در خصوص جذب سرمایه گذار کارخانه پوشش اقدام کند


استاندار گیلان با دستور به سازمان صمت در خصوص جذب سرمایه گذار برای دو مورد از کارخانه های گیلان گفت: کارخانه های پوشش، رشت الکتریک توسط قوه قضاییه تعیین تکلیف شده و از هفته آینده سازمان صمت باید برای جذب سرمایه گذار اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ارسلان زارع ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در سالن اجتماعات غدیر استانداری با بیان اینکه اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی راهبرد تمامی مسؤولان در کشور است، اظهار کرد: در شرایط تحریمی که کشور شرایط اقتصادی بسیار سختی به سر می برد توجه به سیاست های ابلاغی سرلوحه و اولویت مسؤولان در کشور تبدیل شده است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به استفاده حداکثری از ظرفیت گیلان در عرصه های مختلف گفت: هرجه از ظرفیت بیشتر استفاده شود نیازمندی و وابستگی به واردات در کشور و گیلان کاهش پیدا می کند.

استاندار گیلان با اشاره به تکمیل پخش قابل توجهی از پروژه های اقتصاد مقاومتی در گیلان بیان کرد: در سال گذشته 38 پروژه اقتصاد مقاومتی در گیلان در نظر گرفته شده بود که بخش اعظمی از آنان به بهره برداری رسیده و مابقی با پیشرفت بالای 70 درصد مواجه است.

زارع از وجود 27 پروژه اقتصاد مقاومتی در گیلان خبر داد و افزود: برای این 27 پروژه عمرانی یک هزار و 170 میلیارد تومان اعتبار تعریف شده که با همکاری بانک ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان صمت در خصوص جذب سرمایه گذار کارخانه پوشش اقدام کند

سازمان صمت در خصوص جذب سرمایه گذار کارخانه پوشش اقدام کند