مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 07:152021-07-04بين الملل

طالبان هرگز قادر به حکومت بر افغانستان نخواهد بود


معاون اول ریاست جمهوری افغانستان با اشاره به خیزش مردم این کشور برای مقابله با طالبان در پیامی نوشت که طالبان هیچ گاه نخواهد توانست حکومت را به دست بگیرد.

- خبرگزاری مهر به نقل از افق نیوز، امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری افغانستان در پیامی که در صفحه توییترش منتشر کرد عنوان داشت که طالبان هرگز قادر به در دست گرفتن دولت و حکومت در افغانستان نیست.

امرالله صالح همچنین نوشته است که درخواست مردم از گوشه و کنار کشور برای فرستادن نیروهای امنیتی به ویژه کماندوها، نشان دهنده حاکمیت قانون و توانمندی نهادهای دولتی است.

صالح همچنین با اشاره به پدید آمدن فرصتی عظیم و تاریخی جهت شکل گیری وحدت در میان اقوام افغانستان گفته است که مردم جناح بندی را نمی پذیرند.

طالبان در هفته های اخیر و در پی خروج ادعایی نظامیان آمریکا و ناتو از خاک افغانستان، بر دامنه حملات خود افزوده است که در نتیجه آن، دهها ولسوالی به دست این گروه افتاده است.

نیروهای دولتی افغانستان البته توانسته اند چندین ولسوالی را از طالبان پس بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، از یک طرف دور جدید مذاکرات بین الافغانی در دوحه پایتخت قطر ادامه دارد و از طرف دیگر درگیری گروه طالبان با نیروهای امنیتی در سراسر افغانستان افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طالبان هرگز قادر به حکومت بر افغانستان نخواهد بود

طالبان هرگز قادر به حکومت بر افغانستان نخواهد بود