مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 07:202021-07-04فرهنگي

نخستین نمایشگاه گروهی بن آرت آغاز به کار کرد


نخستین نمایشگاه گروهی بن آرت از یازدهم تیر تا اول مردادماه با هدف معرفی هنرمندان حرفه ای به جامعه معماری و طراحان داخلی کشور آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، عادل علاسوند مدیر بن آرت و گردآورنده این مجموعه، با نمایش بیش از یکصد اثر فاخر از شصت هنرمند پیشکسوت و جوان در سبک ها و مدیاهای مختلف از جمله نقاشی، نقاشیخط، مجسمه و عکاسی تلاش نموده تا توجه سلایق مختلف را جلب نماید.

وی که هنرمند و مجموعه دار آثار هنری می باشد کوشیده تا جامعه معماری را  به بکار گیری  آثار هنری اورجینال در پروژه های خود ترغیب نماید.

علاسوند در این راستا گفت : بسیاری از آبجکت های دکوراتیو که اخیرا نیز در طراحی و دکورهای داخلی نقشی پررنگ پیدا کرده اند، به لیل کپی بودن از آثار دیگر هنرمندان داخلی یا خارجی، ارزش هنری ندارند.

جالب توجه هست اغلب با قیمتی نزدیک یا کمی بیشتر امکان خرید آثار هنری اورجینال و دارای سرتیفیکیت میسر است، ضمن اینکه این آثار در میان مدت ارزش افزوده پیدا کرده و به عنوان سرمایه ای برای خریداران نیز به شمار می روند.

وی ادامه داد: تجریه شخصی من در پروژه های طراحی داخلی، نشان داده که جانمایی آثار هنری در محل زندگی و کار افراد ، مورد استقبال ایشان قرار می گیرد؛ تا جایی که علاقمند به شناخت بیشتر با هنرمندان و سرمایه گذاری در بازا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین نمایشگاه گروهی بن آرت آغاز به کار کرد

نخستین نمایشگاه گروهی بن آرت آغاز به کار کرد