مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 07:252021-07-04اقتصادي

2 برابر شدن مبلغ تسهیلات متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن


2 برابر شدن مبلغ وام دریافتی متقاضیان، اقدام مناسبی جهت رفاه حال متقاضیان مسکن از سوی بانک مسکن و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

- ، بهرام سرمست صبح یک شنبه در حاشیه مراسم کلنگ زنی پروژه 130 واحدی و آماده سازی 700 واحدی طرح اقدام ملی مسکن در پردیسان با اشاره به مهاجر پذیری و جمعیت بالای قم، گفت: میزان تقاضای مسکن در قم بالا می باشد و برای پاسخ به این تقاضا ابتدا بحث واگذاری زمین به عنوان زیر ساخت اولیه ساخت مسکن مورد تاکید قرار گرفت و در استان با نهایت جدیت پیگیری شد و با کمترین بروکراسی اداری زمین های مناسب برای این طرح در نظر گرفته شد.

استاندار افزود: اخیراً نیز 560 هکتار زمین برای پاسخگویی به نیاز روز افزون مسکن در قم اختصاص داده شده است که می تواند در آینده کمک مناسبی برای شهرداری باشد.

وی تصریح کرد: طرح اقدام ملی مسکن قم در مقایسه با دیگر استان ها پیشرو است اما با توجه به نیازهای استان قم باید روند کار سریع تر باشد تا طبق جدول زمان بندی شده پروژه ها در اختیار متقاضیان قرار بگیرد.

بهرام سرمست با تقدیر از روحیه انقلابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: استان قم به تعهدات خود در ساخت مسکن پایبند است و شکر خدا تمامی ارگان های مربوط به طرح اقدام مسکن ملی در قم با هماهنگی کامل کارها را پیش می برند و ما در استان قم مشکل هماهنگی سازمان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 برابر شدن مبلغ تسهیلات متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن

2 برابر شدن مبلغ تسهیلات متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن