مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 08:152021-07-04سياسي

توانمندی و دلسوزی شاخص های شورای موفق است


فرمانده سپاه فجر استان فارس با تاکید براینکه ظرفیت های سپاه و بسیج همواره در خدمت مردم و جامعه بوده است، توانمندی، دلسوزی، مستقل بودن و تعهد را از شاخص های مهم برای یک شورای موفق دانست.

- ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر استان فارس با تاکید براینکه ظرفیت های سپاه و بسیج همواره در خدمت مردم و جامعه بوده است، توانمندی، دلسوزی، مستقل بودن و تعهد را از شاخص های مهم برای یک شورای موفق دانست.

سردار یدالله بوعلی یکشنبه 13 تیر در دیدار با منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه این نهاد یکی از ارکان اصلی مدیریت کلانشهر شیراز است، گفت: بدون شک عملکرد و اقدامات شورای شهر تاثیر مستقیم بر فضا و سبکِ زندگی شهری مردم داشته و بخش بزرگی از موفقیت در حوزه مدیریت کلانشهرها به تصمیمات اعضای شورای شهر وابسته است.

وی با بیان اینکه نام شیراز با سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) مزین شده است، گفت: این عنوان مهم در کنار سایر جنبه های تاریخی و فرهنگی شهر شیراز یک فرصت بسیار خوب برای معرفی هر چه بیشتر این شهر به دنیا و به خصوص دوستداران اهل بیت (علیهم السلام) در سراسر جهان است.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به برگزاری کنگره جهانی محمد(ص) پیامبر رحمت به میزبانی شیراز، این مهم را نمونه ای از اقدامات فاخر فرهنگی دانست و افزود: اجرای برنامه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندی و دلسوزی شاخص های شورای موفق است

توانمندی و دلسوزی شاخص های شورای موفق است