مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 08:202021-07-04اقتصادي

تعهدی در قبال تأمین آب شرب برای ساخت و سازهای غیرمجاز و باغات غیرمجاز نداریم


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به لزوم صرفه جویی حداقل 30 درصدی مردم استان در مصرف آب نسبت به سنوات گذشته، گفت: تعهدی در قبال تأمین آب شرب برای ساخت و سازهای غیرمجاز و باغات غیرمجاز نداریم.

- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به لزوم صرفه جویی حداقل 30 درصدی مردم استان در مصرف آب نسبت به سنوات گذشته، گفت: تعهدی در قبال تأمین آب شرب برای ساخت و سازهای غیرمجاز و باغات غیرمجاز نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرضا چراغعلی با اشاره به بازدید خود از سد ماملو گفت: روز گذشته با دستور استاندار تهران بازدید از ذخایر سدهای موجود در استان از جمله سد ماملو با حضور مدیرکل آب منطقه ای، فرماندار شهرستان پاکدشت و سایر مدیران محلی صورت گرفت.

متاسفانه همانطور که قبلا اعلام شده بود ذخایر سدها به خصوص سد ماملو به حد بسیار چشمگیری کاهش پیدا کرده است و با توجه به اینکه نگرانی هایی در ماه های پیش رو برای بارش نزولات آسمانی وجود دارد؛ می بایست ذخایر موجود آب را با توجه به خشکسالی موجود و کم بارشی به شکل جدی تری و دقیق تری مدیریت کنیم.

وی افزود: از آنجا که هم آب شرب مردم استان بسیار مهم است و هم اراضی کشاورزی، باغات و دامداری هایی که در مسیر مصرف این آب از سدهای مختلف بودند مورد توجه قرار دارد، باید تدابیری صورت بگیرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهدی در قبال تأمین آب شرب برای ساخت و سازهای غیرمجاز و باغات غیرمجاز نداریم

تعهدی در قبال تأمین آب شرب برای ساخت و سازهای غیرمجاز و باغات غیرمجاز نداریم