مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 08:452021-07-04ورزشي

تنبیه متفاوت بایدن دستمایه شوخی شد


جیل بایدن برای تنبیه همسرش در زمان هایی که با موضوعی موافق نیست او را به اتاق خواب لینکلن می فرستد تا تنهایی شبش را سپری کند.

- جیل بایدن برای تنبیه همسرش در زمان هایی که با موضوعی موافق نیست او را به اتاق خواب لینکلن می فرستد تا تنهایی شبش را سپری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا در جریان استقبال از بازیکنان تیم بیس بال لس آنجلس داجرز در کاخ سفید از نحوه مجازاتی که همسرش برایش در نظر گرفته، سخن گفت و آن را دستمایه شوخی کرد.

بایدن به صحبت های کامالا هریس، معاونش اشاره کرد که گفته بود شب پیش از بازی های جام جهانی قهرمانی بیس بال، همسرش در حالیکه لباسی متفاوت از تیم مورد علاقه هریس به تن داشت، به خانه وارد شد.

بایدن سپس گفت که با همین مشکل از جانب همسرش روبروست و ادامه داد: وقتی با جیل موافق نیستم، او من را به اتاق خواب لینکلن می فرستند تا شب را تنهایی بگذرانم.

همسرم اهل فیلادلفیا است؛ از آن دخترهایی که عاشق اسب هستند.

وقتی من با او موافق نیستم، باید در اتاق خواب لینکلن باشم.

بایدن یکبار دیگر در روز جمعه و در مراسمی در انجمن ملی آموزش که همسرش نیز عضو آن است، این سازمان را یک نهاد ضروری دانست و گفت: خوب باید بگویم اگر از این انجمن حمایت نکنم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنبیه متفاوت بایدن دستمایه شوخی شد

تنبیه متفاوت بایدن دستمایه شوخی شد