مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 08:552021-07-04حوادث

آتش سوزی ارتفاعات جنگلی شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد مهار شد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس گفت: آتش سوزی در ارتفاعات شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد پس از سه روز تلاش بی وقفه نیروهای منابع طبیعی و مردمی به طور کامل اطفا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، عبدالحسن صمدنژاد با حضور پیاپی در عملیات مهار این آتش سوزی طی سه روز گذشته اظهار داشت: این حریق گسترده برای سومین روز متوالی بخش های وسیعی از ارتفاعات و مناطق جنگلی شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد را در برگرفته بود که پس از چند مرحله مهار، مجددا صبح امروز شعله ور گردید اما با تلاش نیروهای مردمی، ادارات کشوری و لشکری و سمن ها و منابع طبیعی پس از پایش مهار و خاموشی کامل آتش سوزی ساعت یک بعد از ظهر امروز اعلام شد.

وی در تشریح وقوع این حریق افزود: این آتش سوزی که از روز جمعه در جنگل های کوه سیاه سعادت آباد شوشتری هم مرز در شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد آغاز شده بود دیروز به سمت کوه صف و کوه سیاه ارسنجان ادامه داشت و از صبحگاه امروز به سمت ارتفاعات منطقه دره لای خره شهرستان ارسنجان و نیز کوه های قلات سفید شهرستان مرودشت امتداد و گسترش بود.

  صمد نژاد با اشاره به اعزام یک فروند بالگرد متعلق به مرکز کنترل و پشتیبانی اطفا حریق وزارت دفاع از استان اصفهان دراین عملیات گفت: این بالگرد طی چند سورتی پرواز از صبح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی ارتفاعات جنگلی شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد مهار شد

آتش سوزی ارتفاعات جنگلی شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد مهار شد