مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 09:002021-07-04اقتصادي

کاداستر اراضی ملی در بیجار به پایان رسید


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بیجار با اعلام به پایان رسیدن کاداستر اراضی منابع طبیعی، از اتمام کار صدور سند این اراضی تا پایان تیرماه سال جاری خبرداد.

- ایسنا/کردستان رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بیجار با اعلام به پایان رسیدن کاداستر اراضی منابع طبیعی، از اتمام کار صدور سند این اراضی تا پایان تیرماه سال جاری خبرداد.

قدیر آریان صبح یکشنبه (13 تیرماه) در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه، به صدور 79 فقره گواهی مستثنیات اشاره کرد و گفت: این گواهی ها به منظور بهره برداری در حوزه ی حفرچاه، مرغداری، استخر و آبیاری بارانی همراه با نقشه مختصات دار صادر شده است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بیجار گفت: کار کاداستر اراضی ملی در نیمه اردیبهشت سال جاری به پایان رسید و تا امروز 1613 فقره سند مربوط به 214 پلاک صادر شد و امیدواریم با همکاری اداره ثبت اسناد تا پایان تیرماه امسال تمامی اراضی شهرستان بیجار دارای سند تک برگ شوند.

وی به پرونده های در دست بررسی در دادگستری اشاره و عنوان کرد: 1044 فقره پرونده در حوزه تخریب و تصرف اراضی ملی در دست بررسی است و در سه ماه اول 58 پرونده مختومه شده است.

آریان افزود: در سه ماهه اول امسال 51 مورد تخریب و تصرف اراضی ملی توسط واحد حفاظت شناسایی شد که 49 فقره مربوط به تخریب و تصرف و 2 فقره به دام مازاد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاداستر اراضی ملی در بیجار به پایان رسید

کاداستر اراضی ملی در بیجار به پایان رسید