مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 09:052021-07-04اجتماعي

اهدای 700جلد کتاب به کودکان محروم شرق کشور


گروه جهادی شهدا در روزهای ابتدایی تابستان با حضور در مناطق محروم شرق کشور علاوه بر توزیع اقلام غذایی 700 عنوان کتاب کودک هم در این منطقه توزیع کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر گروه جهادی شهدا در روزهای ابتدایی تابستان 1400 به شرق کشور رفت و ضمن اهداء کتاب، مواد غذایی و بهداشتی را نیز میان هزار خانوار توزیع کرد.

محسن اسماعیلی، مدیر گروه جهادی شهدا درباره اهدای کتاب ها گفت: پیش از اعزام به شرق کشور، آسیب شناسی توسط اعضای گروه درباره جغرافیای فرهنگی منطقه شکل گرفت تا بر اساس آن کالاهای فرهنگی مورد نیاز را به همراه ببریم.

اسماعیلی با بیان اینکه هدف این سفر، سرکشی و رفع برخی مشکلات شهرستان سبزوار، بخش روداب و روستاهای آن بود، تصریح کرد: در این سفر روستاهای دوچاهی، ملوند، گرّو، چاه عبدالملکی و چاه ملک به دلیل حضور تعداد زیادی از کودکان و نوجوانان مدنظر قرار گرفت و بر این مبنا حدود 700 عنوان جلد کتاب کودک و نوجوان میان کودکان منطقه توزیع شد.

با وجود تعداد زیادی از کودکان و نوجوانان این روستاها، اما امکانات فرهنگی واقعا اندک است که امیدواریم با عنایت مسئولان دولت سیزدهم، این روستاها هم دارای بخش ها و مراکز فرهنگی شوند و یا حداقل توزیع بسته های فرهنگی منظم صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 700جلد کتاب به کودکان محروم شرق کشور

اهدای 700جلد کتاب به کودکان محروم شرق کشور