مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 09:452021-07-04سياسي

رییس جدید دادگاه بخش جوادآباد ورامین معرفی شد


مراسم معرفی ریاست جدید دادگاه بخش جواد آباد پیش از ظهر امروز با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات آموزش و پرورش بخش جوادآباد شهرستان ورامین برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، مراسم معرفی ریاست جدید دادگاه بخش جواد آباد شهرستان ورامین پیش از ظهر امروز با حضور ستایشی قائم مقام رییس کل دادگستری استان تهران و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات آموزش و پرورش بخش جوادآباد برگزار شد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در این مراسم اظهار کرد: بخش جواد آباد تاثیر گذاری خاصی در استان تهران بلکه کشور دارد این بخش که بزرگترین بخش کشور می باشد در حوزه کشاورزی و دامپروری اقتصاد مقاومتی را به معنای واقعی تحقق بخشیده است و می توان از ابتکارات صورت گرفته آن در این حوزه ها، در سایر مناطق استان و کشور بهره برد.

وی در خصوص اهمیت دستگاه قضا و کارهای صورت گرفته در آن بیان کرد: دستگاه قضایی تکیه گاه و پشتیبان مردم است مدافع حقوق مردم و مظلومین است، در سال های اخیر با وجود آیت الله رییسی شرایط جدیدی رقم خورد و امیدواریم با حضور ریاست جدید که به تازگی از سوی مقام معظم رهبری منصوب گردیده اند این مسیر استمرار یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید دادگاه بخش جوادآباد ورامین معرفی شد

رییس جدید دادگاه بخش جوادآباد ورامین معرفی شد