مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 09:552021-07-04اجتماعي

آغاز به کار 5 مدرسه ماندگار در شیراز


طی مراسمی 5 مدرسه ماندگار در شیراز به بهره برداری رسید و از تندیس مدارس ماندگار هنرستان های آیت الله طالقانی، صنعتی نمازی، شهید جوانمردی و دبیرستان های نمازی و عشایری شهید بهشتی رونمایی شد.

- ایسنا/فارس طی مراسمی 5 مدرسه ماندگار در شیراز به بهره برداری رسید و از تندیس مدارس ماندگار هنرستان های آیت الله طالقانی، صنعتی نمازی، شهید جوانمردی و دبیرستان های نمازی و عشایری شهید بهشتی رونمایی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس یکشنبه 13 تیرماه در آیین آغاز به کار مدارس ماندگار در شیراز، گفت: مدارس ماندگار مصوبه 725 شورای عالی آموزش و پرورش است و به مدارسی اطلاق می شود که سابقه نیم قرن درخشان علمی، فرهنگی، هنری را داشته اند.

فرهاد اسماعیلی با بیان اینکه فارس با پیشینه 130 ساله در آموزش جدید و مدرن و قرن ها آموزش مکتبی و حوزوی متاسفانه از ثبت مدارس ماندگار بی بهره مانده بود، افزود: با تلاش انجام شده، 5 مدرسه فارس در شورای عالی آموزش و پرورش به طور همزمان به عنوان مدارس ماندگار ثبت شد که یک رکورد و دستاورد بی نظیر است.

اسماعیلی گفت: این مدارس به صورت خاص و هیئت امنایی اداره خواهند شد و استاندار فارس، فرماندار شیراز، مدیرکل آموزش و پرورش و اشخاص مهم فرهنگی شهر، اعضای این هیئت امنا ایفای نقش می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار 5 مدرسه ماندگار در شیراز

آغاز به کار 5 مدرسه ماندگار در شیراز