مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 10:052021-07-04سياسي

وضعیت شکننده کرونا در خراسان جنوبی


رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: خراسان جنوبی در آستانه ورود به پیک پنجم کرونا قرار دارد و اگر به هشدار ها توجه نکنیم و موارد بهداشتی رعایت نشود قطعا استان وارد پیک پنجم خواهد شد.

- محمد دهقانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، به تشریح آخرین وضعیت کرونا در استان پرداخت و اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته 73 آزمایش تشخیص کرونا در استان انجام شد که مجموعا 22 بیمار جدید شامل 8 بستری و 14 مورد سرپایی، شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه از این تعداد 8 مورد از بیرجند، 7 مورد از زیرکوه و 7 مورد از نهبندان بودند، بیان داشت: همچنین از 329 تست سریع کرونا 103 بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اعلام اینکه در حال حاضر 175 بیمار با علایم تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند که 66 نفر مبتلای قطعی به کرونا هستند، اضافه کرد: از این تعداد 8 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری اند که حال 2 نفر نامساعد است.

21 هزار بیمار کرونایی بهبود یافتند دهقانی مطرح کرد: در شبانه روز گذشته 54 بیمار با علایم تنفسی در بیمارستان های استان پذیرش شدند که در همین مدت 47 بیمار شامل 13 بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب از بیمارستان ها ترخیص شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت شکننده کرونا در خراسان جنوبی

وضعیت شکننده کرونا در خراسان جنوبی